het avontuur is begonnen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van michelle stempher - WaarBenJij.nu het avontuur is begonnen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van michelle stempher - WaarBenJij.nu

het avontuur is begonnen

Blijf op de hoogte en volg michelle

07 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Gister was de grote dag. Met goede moed ben ik samen met de family naar Schiphol gereden aangezien het de dag was dat mijn grote avontuur van 3 maanden stage in Schotland begon. Na het afscheid, met hier en daar een traantje ging ik op weg naar een volgend hoofdstuk.

Aangekomen op Glasgow Airport zag ik vanuit het vliegtuig al dat mijn wieltje van de koffer er slapjes bij hing. Ik stond te wachten tot mijn koffer voorbij kwam en ja hoor daar kwam hij aan met een groot gat. Bleek dus dat het wieltje weg was maar ook een groot stuk van de onderkant. Aan de andere kant van mijn koffer hing het wieltje er nog half aan. Koffer weggegooid en maar een nieuwe gehaald in de stad.

Ow en een dikke vette klacht ingediend!
fingers crossed, dat dit alle pech was tijdens dit avontuur!


Ik verblijf voor het weekend in een Hotel in Glasgow, zodat ik nog voordat ik aan het werk moet nog een beetje de toerist kan uithangen. Dus ben ik vandaag door de hele stad gelopen en heb ik een tour gedaan met een hop on hop off bus. Door de hele stad staan mooie oude gebouwen die je in Nederland niet of nauwelijks tegen zal komen.
Het winkelgebied is een grote mierenhoop overal taxi's bussen en winkelende mensen de winkels hier kom je wel 7x tegen... in een woord geweldig!

Verspreidt over de hele binnenstad staan straatartiesten van kunstenaars die een portret voor je tekenen tot dansers en van in kilt geklede mannen die doedelzak spelen tot concertjes.

Morgen reis ik verder het land in naar het stagebedrijf en maandag begint mijn stage dan toch echt. Nu al zin in.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

michelle

Actief sinds 13 Okt. 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2532

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 18 Juli 2016

Schotland

Landen bezocht: